Plezier met de kinderen - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Famstofferinbali - WaarBenJij.nu Plezier met de kinderen - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Famstofferinbali - WaarBenJij.nu

Plezier met de kinderen

25 Juli 2016 | Indonesië, Kuta

Dit was de 3e dag die we met de kinderen van Jewel of the nation hebben doorgebracht. Gisteren zijn we met z'n allen naar Lovina Beach geweest en hebben we de hele middag met de kinderen gespeeld in de zee en op het strand. De meeste kinderen konden niet zwemmen moesten dus bij het strand blijven. Om beurten konden ze even zwemmen met de zwembandjes van Djelan en Danisha. Dat was een hele belevenis!
We zijn de dag begonnen bij de school, we hebben wat boeken en schriften en uniformen aangeschaft van het sponsorgeld en de registratie van een aantal kinderen.
Vandaag hebben we allerlei spelletjes gedaan met de kinderen en tieners. Het spel "in de knoop/menselijke knoop" vinden ze fantastisch. Ook "schipper mag ik overvaren" vonden de kinderen erg leuk. Ventje en Dintje gaven aan dat het heerlijk voor de kinderen is dat er echte aandacht voor ze is. Zij hebben niet de energie en de gezondheid om elke dag met de kinderen te spelen. Wij genieten er erg van om de kinderen zo te zien lachen. Ook Djelan en Danisha hebben veel plezier. Bijzonder dat taal bij kinderen maar een hele kleine rol speelt in de communicatie.
Morgen zullen we de junior high school bezoeken.

In de avond rusten we uit met onze bijzondere huisdieren (salamanders, Gekko's, muis....) in ons vakantiehuis zonder muren, het leven is hier echt buiten!!! Alleen slapen doen we binnen.

• 25 Juli 2016 - 16:06

Marjanne:

Hey!
    Wat een mooie en bijzondere dagen hebben jullie al achter de rug!
    Leuk om zo met jullie mee te reizen en zien hoe jullie daar aan het genieten zijn!
    Liefs Marjanne