Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Famstofferinbali - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Famstofferinbali - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen!

21 Juli 2016 | Indonesië, Kuta

Na een lange, maar voorspoedige reis zijn wij gisteravond veilig aangekomen op Bali. Beide vluchten verliepen rustig. We hebben op de achterbank van de taxi kennis gemaakt met de rijstijl op Bali en dat was al een ervaring op zich. Na een heerlijke nasi goreng vrij snel gaan slapen, want moe waren we wel. Vandaag rustig aan in het hotel. Morgen vervolgen we onze reis naar het Noorden waar we zullen kennis maken met de kinderen en staf van Jewel of the nation.

• 21 Juli 2016 - 06:59

Tjerk :

Tjonge...want een eind uit de buurt! Hoop en bid dat jullie daar een goede tijd mogen hebben.

• 21 Juli 2016 - 07:59

Bregina:

Ha lieverds, wat fijn om te horen! Heerlijk die slaapfoto's, fijn dat jullie konden slapen. Dat breekt zo heerlijk de reis. Hopelijk zitten jullie snel in het ritme! X

• 21 Juli 2016 - 09:00

Rieneke En Fedde:

Heel mooi, dit bericht te lezen. We zijn in gedachten, in gebed en met de flightradar met jullie meegevlogen. Geniet maar! Een knuffel voor jullie alle vier!!

• 21 Juli 2016 - 22:17

Dennis, Rianne En Esmée:

Wat fijn dat jullie veilig zijn aangekomen op een fatastische vakantiebestemming.
    Heel veel plezier, en lekker genieten.
    Groetjes, Dennis, Rianne en Esmée

• 22 Juli 2016 - 12:25

Norbert En Jessica:

Leuk om van jullie te horen!
    Alle goeds toegewenst, liefs Norbert & Jessica.

• 23 Juli 2016 - 13:07

Francine & Joah:

Heel fijn om te lezen dat de reis voorspoedig is verlopen. Slaapt dat nou een beetje in zo'n stoel met mooie oogmaskers? ;)